פרטים עלי

התמונה שלי
Ramat gan, israel, Israel
babyz היא חנות מקוונת ורשת חנויות למוצרי תינוקות. בbabyz יש את כל הציוד הכולל לגידול התינוק. כאן תמצאו, אוזן קשבת ומקור מידע לאמהות ולאבות www.babyz.co.il

18 בנוב׳ 2010

עגלת Max מבית איזי בייבי

עגלת "מקס" מבית איזי בייבי היא עגלת פרמיום משולבת, המהווה פתרון אטרקטיבי להורים המחפשים עגלה טובה, פונקציונאלית ומתקדמת, במחיר סביר.לעגלה שני חלקים: עריסה  וטיולון עם אפשרות להוסיף סלקל (מקס).

ל "מקס" מראה הייטקי, מודרני והיא נוחה מאוד לקיפול, נשיאה והחלפת חלקים. היא בעלת עבירותה גבוהה ומתמרנת בצורה אופטימלית במגוןן מצבים כגון: עליה וירידה ממדרכה ומדרגות, נסיעה על דשא, משטח חולי ועוד.  היא נחשבת לעגלה שימושית מאוד, כאלה שגדלות עם התינוק שלכם.

מאפיינים :
משקל: 12 ק"ג בלבד.
קיפול:בשיטת ה"מזוודה", זהו פטנט ייחודי של  קיפול אוטומטי בלחץ בוכנה.
שלדה: עשויה מאלומיניום איכותי, קל וחזק.
ידית אחיזה מתכווננת למס' מצבים.
גגון שמש מתקפל וגדול.
גלגלים: 4 גלגלי גומי (אין צורך בניפוח ואין סכנת פנצ'רים), נשלפים בלחיצה, גדולים במיוחד, מה שמקנה נסיעה חלקה  ונוחה. הגלגלים הקדמיים מסתובבים 3600, האחוריים גדולים במידתם  בעלי מעצור אחיד.

צבעים – אפור מתכתי בוהק ואדום.

עריסה :
העריסה של ה"מקס" נוחה ומרווחת, מורכבת ממסגרת ברזל, ועטופה בבד מרופד עם תחתית דיקט. את העריסה ניתן לקפל למצב שטוח בתום השימוש. כמו כן לעריסה כיסוי חימום  אותו ניתן לחבר גם לטיולון.

הטיולון :
טיולון דו כיווני אותו ניתן לחבר לבסיס העגלה, עם כיוון הנסיעה, או כנגדה. משענת הגב ניתנת להטיה ל 3 מצבי ישיבה / שכיבה, ורצועות הקשירה -בעלות  5 נקודות אחיזה- יגנו על הפעוט בצורה אופטימלית.
לטיולון פגוש קדמי ומשענת רגליים מתכווננת, כיסוי רגליים לחורף וסל רשת גדול ושימושי בתחתית.
הבדים של הטיולון יפים ואיכותיים וניתן להסירם בקלות ולכבסם.
 
הסל קל - מקס
מתאים לתינוקות ממשקל 0 ועד משקל 9 ק"ג, מתחבר לעגלה על ידי מתאם, ולרכב על ידי חגורת הבטיחות.
בעל ידית נשיאה מתכווננת ואבזם ונעילה המשמיע "קליק" בעת הפעלתו.

קישורים:





 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה