פרטים עלי

התמונה שלי
Ramat gan, israel, Israel
babyz היא חנות מקוונת ורשת חנויות למוצרי תינוקות. בbabyz יש את כל הציוד הכולל לגידול התינוק. כאן תמצאו, אוזן קשבת ומקור מידע לאמהות ולאבות www.babyz.co.il

2 ביוני 2010

כשהקטנטנים מתחילים לשבת זה הזמן להכיר את סמארט טרייק


חברת אופרת החלה לייצר את תלת האופן סמארט טרייק בשנת 2004, מאז חלו על המוצר שינויים ושיפורים רבים. המוצר הבסיסי (תלת אופן) השתפר ונוספו לו אלמנטים בטיחותיים וערך התפתחותי עבור התינוק הגדל .
לסמארט טרייק יכולת להשתנות בהתאם להתפתחות וגדילת התינוק, כך למעשה אתם רוכשים מוצר אחד ומקבלים שלושה מוצרים שונים.
כאמור בפוסט הקודם, תלת האופן בעל תו תקן בטיחות של טיולון - שזה למעשה אומר שהוא עבר בין היתר מבחן עמידות על מסלול מהמורות באורך 72 ק"מ וגם תקני חומרים ומבנה (גודל חריצים וחורים המונעים הילכדויות).
סמארט טרייק מתאים לתינוקות מהרגע בו הם מתחילים לשבת בכוחות עצמם, אנו נמנעים מלקבוע גיל התחלה כי לכל בייביז יש קצב משלו ולדגמים השונים יש גילאי התחלה אחרים. (החל מגיל 6 חודשים).
לסמארט טרייק שלדת מתכת קלה וגלגלי גומי מיוחדים (EVA ) המגדילים את החיכוך ומונעים החלקה (נסיעה על "פריילוף" ) להבדיל מגלגלי פלסטיק היוצרים מצבים בהם הגלגלים נוטים להסתובב במקום – בלי לנוע קדימה, ישנם דגמים המצוידים ב"ברקס" לגלגל .

למוצר תכונות רבות המוסיפות לו נוחות פרקטיות וכאמור בטיחות:
ידית דחיפה:
הידית מיועדת להורה ומאפשרת לדחוף את תלת האופן בנוחות, ישנם דגמים בהם הכידון מתנתק אף הוא ואינו מאפשר לילד לכוון את האופן בעצמו דבר המאפשר להורה שליטה מלאה בכיוון הנסיעה, לידית יש יכולת להתכוונן לגובה והיא מתפרקת בקלות מהתלת אופן (לגיל בו הילד מדווש בכוחות עצמו).
דוושות/פדלים ומנח רגליים:
לדוושות בתלת אופן קיימת אופציה של מנגנון סחרור חופשי. במצב זה ניתן לנטרל את פעילות הגלגל מן הדוושה ומתאפשרת דחיפת תלת האופן על ידי ההורה ללא השפעה על תנועת הדוושה, למניעת תפיסת רגלו של הפעוט בסחרור הדוושה.
בגיל המתאים, לאחר סביבות גיל שנתיים, כאשר הפעוט מסוגל לרכוש  מיומנויות של מוטוריקה גסה (דיווש) ניתן לחבר את הפדלים לגלגל, זו פעולה פשוטה מאוד (להורה) וללמד את הפעוט לדווש בעצמו.
עד שלב זה למעשה רגלי הפעוט מונחות על  מדרך מיועד המתקפל בקלות כשעוברים  לשלב הפדלים.
חגורות בטיחות ותומך טבעתי:
לתינוק הצעיר סביבות גיל- 1/2 שנה עד 15 חודשים קיים תומך טבעתי השומר על התינוק ומונע נפילתו.
בדגמים מסוימים המיועדים לגילאים אלו ישנו ריפוד מיוחד וסט רצועות (חגורות) בטיחות המאבטחים את התינוק ומונעים את קימה עצמאית מן התלת אופן.
כאשר התינוק גדל מסירים את הריפוד ועוברים לרצועות קשירה בסיסיות, ללא ריפוד.
הכיסא
בכל הדגמים ניתן לכוונו בהתאם לגובה וגודל הפעוט, לקרבו ולהרחיקו מן הכידון על מנת שיגיע לפדלים, פעולה זאת נעשית על ידי בורג או כפתור – תלוי בדגם.
ישנו דגם בו ניתן להשעין לאחור את משענת הכיסא כך שהתינוק יכול אף להירדם ולישון בנוחות ובטיחות בתלת האופן (RECLINER).
סרטוני הסברה –בייביז יוטיוב
בפוסטים הבאים נפרט יותר על הדגמים השונים וההבדלים  בניהם.
את כל דגמי סמארט טרייק ניתן לרכוש בבייביז.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה