פרטים עלי

התמונה שלי
Ramat gan, israel, Israel
babyz היא חנות מקוונת ורשת חנויות למוצרי תינוקות. בbabyz יש את כל הציוד הכולל לגידול התינוק. כאן תמצאו, אוזן קשבת ומקור מידע לאמהות ולאבות www.babyz.co.il

21 ביולי 2010

בריטקס אדוונצ'ר


בוסטר אדוונצ'ר של חברת בריטקס בטוח ונוח לשימוש לילדים  בתווך גילאים :  4 עד -11/-12 (15-36 ק"ג).
חברת בריטקס אשר הזכרנו אותה בפוסטים קודמים, הינה יצרנית מוצרי תינוקות השמה דגש רב על פיתוח מנגנוני בטיחות מתקדמים בכל מוצריה.
החברה בעלת מתקנים למבחני ריסוק לבדיקת המוצרים שמה דגש רב על בטיחות מרבית, אך אינה מתפשרת ומתכננת את מוצריה תוך דאגה לנוחות השימוש בהם עבור ההורה וגם עבור התינוק/ילד.

כאשר מגיע הזמן בו ילדכם גדל וכיסא הבטיחות אותו רכשתם "קטן עליו", יש להעבירו למושב – בוסטר.
מידע לגבי התאמת מושב הבטיחות לגודלו וגיל של הילד נתן למצוא בפוסטים :
השאלה היא לאיזה בוסטר, יש הורים שיבחרו במה שנקרא "בוסטר טוסיק" – שהוא למעשה מגביה את הילד כך שכתפיו ואגנו יתאימו לנתיב חגורת הבטיחות, אך למעשה לרוב בוסטר זה אינו הבחירה הבטוחה ביותר.
ברוב הפעמים בבוסטר טוסיק - חגורת הבטיחות אינה "יושבת" טוב על הילד הקט, יוצרת מצב של חוסר אפקטיביות ואינה מבצעת את תפקידה :  אבטחת הילד.

לעשות את הבחירה הנכונה לפעמים זה הגורם המכריע.  
התקנת כיסאות בטיחות כידוע, מצריכה "מיומנויות טכניות גבוהות" (התאמת המושב, כוונון רצועות הבטיחות, אבטחת הילד במושב, התאמת גובה וכו',) במובן הזה, בריטקס מביאה את בשורת הנוחות והשימוש הפשוט בכל מוצריה ובפרט בבוסטר אדוונצ'ר.
אדוונצ'ר ממש ידידותי למשתמש בו.
מושיבים את הילד בבוסטר מעבירים את החגורה האלכסונית  בשקע אשר ממוקם מתחת למגן הראש מקליקים (סוגרים את חגורת הבטיחות ), כאשר השקע המיועד להשחלת חגורת הבטיחות מבטיח מנח נכון של חגורת הבטיחות על גוף הילד.

חברת בריטקס מייצרת את בוסטר אדוונצ'ר שלמעשה עונה על רוב בעיות אי התאימות.
הבוסטר בעל משענת הגב המרופדת עם מנגנון "סייד אימפקט" למעשה יוצר נתיב נכון לחגורת הבטיחות, היכולת להתאים את גובה משענת הראש לגובהו של הילד הופכת את השימוש בו לבטוח יותר ואת מנח חגורת הבטיחות לנכון יותר.
אדוונצ'ר הינו קל משקל וקל להעבירו מרכב לרכב במידת הצורך.
התאמתו פשוטה לשימוש: קשירת הילד מתבצעת עם חגורת הבטיחות של הרכב כך ש3 נקודות חגורת הבטיחות יושבות על הילד בצורה נכונה וכך הן מעניקות לו בטיחות מרבית.

משענת הראש מתכווננת ומבטיחה התאמה מרבית עם שלבי גדילת הילד (לגובה), הריפוד רך ואיכותי וניתן להסירו ולכבסו במידת הצורך.
בנוסף , לבוסטר שתי מתקנים להנחת כוס או בקבוק שתייה נגישים לילד.

ניתן לרכוש בבייביז –379 ₪  והוא נותן תמורה מלאה למחיר.


תגובה 1: