פרטים עלי

התמונה שלי
Ramat gan, israel, Israel
babyz היא חנות מקוונת ורשת חנויות למוצרי תינוקות. בbabyz יש את כל הציוד הכולל לגידול התינוק. כאן תמצאו, אוזן קשבת ומקור מידע לאמהות ולאבות www.babyz.co.il

20 בספט׳ 2010

דוקטור בייבי – רשת למוצרי תינוקות בפריסה ארצית


פוסט זה יעסוק בחברת דוקטור בייבי, חברה ישראלית המתמחה ביבוא שיווק וייצור של מוצרי תינוקות.

חברת דוקטור בייבי נחשבת כיום ליצרן וליבואן הישראלי הגדול ביותר למוצרי תינוקות איכותיים ובטיחותיים.
החברה הוקמה בשנת 1997 והחלה את דרכה כמשווקת ויבואנית של מוצרי תינוקות. בנוסף לענף היבוא דוקטור בייבי מייצרת קו מוצרים איכותי מאוד משל עצמה. קו מוצרים זה מכסה את כל תחום חיי התינוק ומכיל את רוב המוצרים בהם משתמשים הורים ותינוקות בבית, ברחוב, בנסיעה ובחצר.

מוצרי החברה, אלו שהיא מייצרת ואלו שהיא מייבאת, הם פרקטיים, נוחים, בטיחותיים ובעיצוב חדשני ומודרני, כל המוצרים עומדים בתקני הבטיחות המחמירים בעולם ומיועדים להקל על ההורים את תהליך הגידול והטיפול בתינוק.
המוצרים מיוצרים בכמה ארצות: ארה"ב, גרמניה, דרום אפריקה וסין ומגיעים לארץ לאחר שעברו מבחנים מקיפים ובדיקות איכות קפדניות.
לחברה תו תקן על כסאות בטיחות ועל עגלות והיא מהיחידות בארץ שנושאת תו זה.

מוצרי דוקטור בייבי נמכרים בחנויות הרשת - 26 סניפים בפריסה ארצית, מדימונה הדרומית ביותר ועד קריית-שמונה הצפונית ביותר.
דבר זה מסייע לדוגמה על רכישת מתנה במרכז הארץ, להורים המאושרים הגרים בקצה השני של הארץ, במידה והם מעוניינים להחליף את המתנה הם יוכלו לעשות זאת בכל אחד מסניפי הרשת הקרוב לביתם.
פרט לסניפי הרשת ניתן למצוא את מוצרי דוקטור בייבי והחברות אותן היא מייבאת בחנויות מובחרות ורשתות ידועות אחרות לממכר מוצרי תינוקות, בכל רחבי הארץ.
בכל חודש דוקטור בייבי יוצאת במבצע חדש, אתם מוזמנים להתעדכן על מבצע החודש בלינק זה.


לחברה רמת שירות גבוהה עבור לקוחותיה, היא מפעילה מרכז תיקונים /מעבדת תיקונים, אשר נועדה לתת שרות תיקונים וחלקי חילוף למוצרים פגומים או כאלו שהתקלקלו ונשחקו.
כמו כן החברה מעניקה שלוש שנים אחריות על עגלות וחמש שנים אחריות על כיסאות בטיחות אשר נרכשו ברשת.

הורים המבקרים בחנויות של דוקטור בייבי יוכלו למצוא את כל מוצרי התינוקות שצריך להזמין ולרכוש לקראת בואו של התינוק החדש: רהיטים, עגלות, מנשאים, סלקלים, כיסאות בטיחות, טיולונים, צעצועים, כיסאות אוכל, טרמפולינות, טקסטיל והלבשה, חזיות הנקה, מוצרי רחצה ופארם, מוצרי בטיחות לבית.
כל מה שאתם צריכים על מנת לטפל בנוחות ובבטיחות ברך הנולד, ניתן למצוא בחנויות דוקטור בייבי.
בחנויות הרשת, החברה מעסיקה צוות עובדים מקצועי, מסור וקשוב שילווה וידריך אתכם בבחירת "חבילת הלידה" ההולמת את צורכיכם.
קישורים
מבצע החודש .
ערוץ ה– יוטיוב של דוקטור בייבי .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה