פרטים עלי

התמונה שלי
Ramat gan, israel, Israel
babyz היא חנות מקוונת ורשת חנויות למוצרי תינוקות. בbabyz יש את כל הציוד הכולל לגידול התינוק. כאן תמצאו, אוזן קשבת ומקור מידע לאמהות ולאבות www.babyz.co.il

3 באוק׳ 2010

בי סייף BeSafe - בטיחות מעל הכל


החברה החלה את דרכה בתחילת המאה העשרים כיצרנית מושבים לכלי הרכב הנפוץ ביותר באותה התקופה – סוסים, ענף היצור העיקרי שלה היה ייצור אוכפים תחת השם HTS.
עם התפתחות הטכנולוגיה והמעבר לכלי רכב ממונעים החברה הסבה את קו הייצור שלה למושבים עבור כלי הרכב הממונע ולפני כעשרים שנה החלה לייצר מושבי בטיחות לתינוקות ופעוטות תחת השם BeSafe, מאז הם מפתחים כיסאות בטיחות הנחשבים לבטיחותיים ביותר וידועים באיכות גבוה ברחבי אירופה.

מאז ועד היום משקיעה BeSafe במחקר בטיחות בתחבורה . הכוח המניע אותה הוא הרצון להגן על היקר לנו מכל – ילדינו.
המטרה העיקרית העומדת לעיני רוחה של BeSafe היא השאיפה למנוע עוד הרג ופציעה קשה של תינוקות וילדים בתאונות דרכים, דבר שלדאבוננו  קורה לא אחת מסיבות רבות.
סקרים רבים בקרב משתמשים בכיסאות בטיחות הוכיחו כי שימוש לא נכון בכיסא הבטיחות, יוצר חוסר יעילות, אפילו עבור הכיסא האיכותי והיקר ביותר.
לכן מעבר לפיתוח כיסאות מן השורה הראשונה החברה משקיעה רבות בכתיבה ברורה וקלה להבנה של הסברים, טבלאות התאמה (של כיסאות הבטיחות לקבוצות המשקל הנכונה) והוראות שימוש (התקנת הכיסאות וחגירה נכונה של הפעוט במושב).
מעבר לכך חברת BeSafe  חוקרת את יעילותם של מושבי הבטיחות במצבי תאונה והתנגשויות למעלה מ-20 שנה ומשקיעה רבות בבחינה, מחקר ופיתוח בתחום ותמיד דואגת להתחדש ולחדש את מוצריה בהתאם לתוצאות התחקירים.

BeSafe ערבה לעובדה כי בטיחות היא בראש סדר העדיפויות שלה ומשתפת פעולה באדיקות עם הרשויות המובילות בבטיחות התנועה ברחבי אירופה, כמו: מכון המחקר הארצי לתחבורה ותנועה השוודי – באוניברסיטת Linköping, בנורווגיה - המכון לתעבורה בטוחה ( rygg Trafikk" (Safe Traffic” , מכוני בטיחות בהולנד TNO  ובגרמניה ADAC.

מחקרים, מבדקים ומבחנים רבים נעשו בתחום יעילות מושבי הבטיחות לפעוטות והממצאים הוכיחו כי הושבת פעוטות בכיסאות בטיחות ברכב נגד כיוון הנסיעה  היא הדרך הבטוחה ביותר במקרה של פגיעה חזיתית, חברת BeSafe פיתחה מספר דגמים של כיסאות בטיחות המאפשרים להושיב את הפעוטות נגד כיוון הנסיעה למשך זמן ממושך (כמו הסלקל איזי סליפ לשימוש 0-13 ק"ג).

החברה אינה חדלה מלהמציא ולהתחדש בתחום ומייצרת דגמים המספקים רמת בטיחות גבוהה ומרבית, מוצרי החברה נבחנים ביסודיות במתקני ריסוק אירופאים ומצליחים לעבור באחוזי הצלחה גבוהים את המבחנים השונים ואף זוכים תדירות בפרסים ידועים המעידים על איכותם.

חברת  beSafe נותנת יתר תשומת לב לכל הפרטים הקטנים החשובים באמת ביצור מושבי בטיחות לפעוטות, הם בוחנים בצורה כוללנית ושלמה את המונח בטיחות, משלבים את כל הנתונים ויוצרים מוצר המאפשר שימוש נכון וקל עבור ההורה בלי לוותר בתהליך זה על נוחיותו של הפעוט.


יבואנית מוצרי beSafe בארץ היא חברת "טל רהיטי תינוקות" אשר פועלת שנים רבות בארץ ובעלת מוניטין, ניסיון ואמינות בתחום הייצור של רהיטים ומוצרי תינוקות.
המוצרים הראשונים  שכרגע מופצים בארץ הם:
  • כסא בטיחות- איזי קומפורט  X3
  • סלקל  izi sleep
  • בוסטר איזי אפ
  • חגורת בטיחות מיוחדת עבור נשים בהריון

על מוצרים אלו נפרט בפוסטים הבאים.

קישורים
טל רהיטי תינוקות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה