פרטים עלי

התמונה שלי
Ramat gan, israel, Israel
babyz היא חנות מקוונת ורשת חנויות למוצרי תינוקות. בbabyz יש את כל הציוד הכולל לגידול התינוק. כאן תמצאו, אוזן קשבת ומקור מידע לאמהות ולאבות www.babyz.co.il

12 בפבר׳ 2011

אלפא אומגה ALL IN ONE – כיסא בטיחות מבית סייפטי פירסט


כיסא בטיחות של חברת סייפטי פירסט  safety 1stt המתמחה בייצור מוצרי תינוקות מזה 25 שנה. סייפטי פירסט משקיעה את עיקר מרצה במחקר ופיתוח בתחום הבטיחות וכחלק ממאמציה הקימה מרכז בטיחות שנחשב לגדול ביותר בעולם ובו נבדקים ונבחנים מוצרי החברה והחומרים מהם הם עשויים מבחני איכות מוקפדים. מבחנים ובדיקות אלו שמים את החברה בראש הרשימה מבין החברות המייצרות מוצרי בטיחות ועקב כך נחשבת DOREL לחברה האמינה והבטוחה ביותר בעולם שמוצריה איכותיים ובטוחים ועומדים בכל דרישות התקן ואף מעבר לנידרש, עבור תינוקות ופעוטות.

הכיסא אלפא אומגה ALL IN ONE
מתאים לשימוש ילדים ממשקל 2.3 – 36.3 ק"ג
בגובה 48 -132.1 ס"מ

מאפיינים כלליים:
נושא תו תקן אמריקאי. מיוצר בארה"ב.
ריפודים מפוארים מבד מאוד איכותי, נושם, רך ונעים לשהייה וריפודיו ניתנים להסרה בקלות רבה וניתנים לכיבוס. עמידים לאורך זמן.
חגורות הבטיחות של מושב הבטיחות מרופדות לנוחות מקסימאלית, נסגרות בשיטת ה Y ניתן להדקן במשיכה אחת ובנוסף מחובר אוחז חגורות המהדק את החגורות במנח נכון ומונע מן הפעוט להוציא את ידיו מבעד לחגורות, שומר אותו חגור ובטוח לאורך כל הנסיעה (יש למקמו בגובה החזה של הפעוט).
מוט מתאם גובה  חגורה, מאפשר התאמה מלאה לגובהו של הפעוט על ידי משיכה אחת קלה במוט מתאם החגורות, הממוקם בגב הכיסא, ללא צורך בפירוק והשחלות מחדש של הריפודים ורצועות הבטיחות – של הכיסא.
הרכבתו ברכב – קלה  ולא מסובכת , (אנו ממליצים לעקוב ולפעול על פי הוראות ההתקנה של היצרן על מנת להבטיח התקנה נכונה), ההתקנה מתבצעת על ידי רצועות הבטיחות של הרכב או על ידי חיבור ה LATCH (אמריקאי) תואם לתקן IsoFix.
שלושה מצבי הטיה -  ישיבה זקופה, חצי הטיה והטיה/שכיבה מלאה.
כאשר משתמשים במושב נגד כיוון הנסיעה - עליו להיות במצב הטייה/שכיבה מלאה.
כשמשתמשים במושב עם כיוון הנסיעה וחגורות בטיחות של המושב – ניתן להטות לחצי הטיה או ישיבה זקופה.
משענת ראש מרופדת ומתכווננת בקלות - להתאמה מדויקת לגובהו של התינוק.
מחזיק כוסות /בקבוק – נשלף

ALL IN ONE הוא מושב בטיחות דו כיווני ורב תכליתי:

נגד כוון הנסיעה
למשקל:  2.3 -16 ק"ג
לגובה :  48 – 91 ס"מ

מחקרים רבים הוכיחו כי בטוח יותר ומונע פציעות חמורות להושיב את התינוק נגד כוון הנסיעה עד גיל שנה לפחות (בהתאם להתפתחות מערכת השרירים של התינוק) ומשקל של 9 ק"ג (על שני התנאים להתקיים).
בשלב הראשון:
ALL IN ONE  מאפשר לכם להושיב את תינוקכם נגד כוון הנסיעה עד משקל של 16 ק"ג והוא בין הכיסאות הבודדים הקיימים המאפשרים שימוש ארוך טווח בישיבה נגד כיוון הנסיעה.
(במצב זה על הכיסא להיות במצב השכיבה שלו).

עם כיוון הנסיעה :
מעל גיל שנה
למשקל: 10.1 – 18 ק"ג
לגובה : 85.1 – 110 ס"מ

עד משקל וגודל זה ניתן לחגור את הפעוט עם חגורות הבטיחות של מושב הבטיחות, כאשר גובה חגורת הכתף בגובהו או מעט מעל כתף הפעוט.

עם כיוון הנסיעה – כבוסטר
למשקל : 18.1 – 36.3 ק"ג
לגובה : 110.1 – 132.1 ס"מ

ממשקל וגובה זה, יש להשתמש בכיסא כבוסטר ולחגור את הפעוט עם חגורת הבטיחות הצולבת של הרכב. ניתן להתאים את החגורה הצולבת בהתאם לגובהו של הפעוט על ידי העברת דרך ממצב חגורת הכתף המאפשר זווית ומנח נכון ובטוח של חגורת הבטיחות ביחס לכתף וצווארו של הילד (על החגורה הצולבת לעבור דרך בסיס הצוואר וחזהו של הילד).

קישורים:
סייפטי פירסט - וידאו על מרכז הבטיחות ובדיקות לכיסאות בטיחות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה