פרטים עלי

התמונה שלי
Ramat gan, israel, Israel
babyz היא חנות מקוונת ורשת חנויות למוצרי תינוקות. בbabyz יש את כל הציוד הכולל לגידול התינוק. כאן תמצאו, אוזן קשבת ומקור מידע לאמהות ולאבות www.babyz.co.il

3 בינו׳ 2011

גרביד של חברת BeSafe - חגירה בטוחה ברכב, לאם ולעובר


ה"גרביד" היא תוספת חובה לחגורת הבטיחות של הרכב, מיוחדת לנשים בהריון, מגנה על העובר שברחם ומפחיתה את הסיכון לפגיעה בחייו בעת תאונת דרכים.

מכת ההתנגשות בזמן נסיעה ברכב יוצרת על גוף האדם כוח הנע בין 3-5 טון .
חגירת חגורת הבטיחות בעת ההיריון, מעבר למוגדר בחוק, חיונית וחשובה על מנת לשמור על החיים של האם והתינוק שבבטן. חשוב מאוד למקם באופן נכון ובטוח את חגורת הבטיחות , מיקום נכון יכול למנוע פגיעות העלולות להתרחש לעובר במקרה של לחץ קיצוני על הרחם והשלייה, העלולות להתרחש בזמן תאונות דרכים.


חברת BeSafe,  עליה כתבנו במאמרים קודמים, חושבת על בטיחות התינוקות שלנו לפני ואחרי הלידה.
חברת BeSafe  פיתחה מוצר המהווה תוספת לחגורת הבטיחות ה"גרביד" המגן על הבטן ההריונית שלך ומונעת את הלחץ הישיר העלול להתרחש בעת תאונה ובכלל.
מומלץ לנשים הריוניות, כאשר הן חוגרות את עצמן ברכב להניח את חגורת הבטיחות המתנית מתחת לבטן, הגרביד – שומר את מנח חגורת הבטיחות במיקומה הנכון לאורך כל הנסיעה ומונע ממנה להתרומם למרכז הבטן, היא פשוט נשמרת שם מתחת לאזור הבטן ומונעת כל לחץ מיותר על בטנך.

בעת תאונת דרכים מעבירה הגרביד את אנרגיית המכה והלחץ מהבטן לאזור המותניים ומונעת פגיעה חמורה ברחם ובעובר.

הגרביד מיועד לנשים הרות, מתחילת ההריון (חודש שני), והוא מוצר חובה לנשים הרות הנוהגות ברכבן עד סוף החודש התשיעי, החגורה ניידת, נוחה לתפעול וניתן להשתמש בה בכל סוגי כלי הרכב.




הפטנט עובד בצורה מאוד פשוטה, הגרביד הוא מאין יחידה – כרית,  אותה מניחים על כיסא הרכב, הנקשרת מסביב למשענת הכיסא (בחלקה התחתון),  מתיישבים עליה וכאשר חוגרים את חגורת הבטיחות של הרכב , החלק של החגורה המתנית התחתון – מוכנס לחלק של הגרביד המונח בין הרגלים – סוגרים עם התיקתקים הממקמים את החגורה מתחת לבטן  ואת ותינוקך בטוחים לנסיעה.

הגרביד כמו כל מוצרי חברת BeSafe מיובאים על ידי חברת טל –רהיטי תינוקות

קישורים:
טל – רהיטי תינוקות



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה