פרטים עלי

התמונה שלי
Ramat gan, israel, Israel
babyz היא חנות מקוונת ורשת חנויות למוצרי תינוקות. בbabyz יש את כל הציוד הכולל לגידול התינוק. כאן תמצאו, אוזן קשבת ומקור מידע לאמהות ולאבות www.babyz.co.il

30 בדצמ׳ 2010

חברת שמופי עיצוביי טכסטיל מיוחדים לתינוק


"שמופי" מעצבת ומייצרת מוצרי טכסטיל ייחודיים ומרהיבים ביופיים לחדרי תינוקות.

ל"שמופי" קו מוצרים יוקרתי ומקורי, המוצרים העשויים באהבה רבה, משרים בחדרו של התינוק מראה מרענן וייחודי המלווה את תינוקכם מיום היוולדו.
מוצרי שמופי נותנים מענה לאלו שמחפשים לקנות מתנה מקורית ויוקרתית ללידה, לברית או לבריתה.
בין מוצרי  "שמופי" ניתן למצוא סטים מוכנים- למכירה או סטים ומוצרים בהזמנה מיוחדת.

כל מוצרי "שמופי" תפורים בעבודת יד, ברמת גימור גבוהה, במגוון רחב של טקסטורות ושלל דוגמאות. את הסטים ניתן לבחור, לשלב בין הסגנונות, על פי טעמכם ועל פי האווירה אותה תהיו מעוניינים ליצור בחדרו של התינוק החדש.

הבדים של חברת "שמופי", איכותיים ביותר, יציבים בכביסות ורכים במיוחד. מעבר להשקעה בעיצוב המוצר ודאגה לנוחיות ובטיחות התינוק, "שמופי" שמה דגש רב על נוחיות מרבית גם להורה המטפל בתינוקו.


המוצרים החדשים אותם משיקה שמופי בימים אלו :

  • פיתוח חדש סט גם וגם, מדובר בסט דו תכליתי, סט מצעים המתאים גם לעריסה וגם למיטת תינוק. הסט חוסך להורים את הצורך לרכוש סט לעריסה, ואחרי כן סט למיטת תינוק ומאפשר לכם ולתינוקכם ליהנות ממוצר מיוחד לאורך זמן. הסט החדש מגיע בכל מגוון השילובים והבדים של "שמופי" כולל את  מגן הראש החכם המתאים לגודל העריסה ונפתח לגודל המיטת תינוק, סדינים לעריסה ולמיטה, ושמיכת חורף המתאימה למיטה ולעריסה.
 

  • טרנד "קונטמפו" החדשה, מכיל מוצרים מרעננים, חדשניים, בצבעים חיים ושמחים , מלהיבים במיוחד, בשילוב צבעים של אדום, לבן ושחור, הידועים כמסייעים להתפתחות ראיית התינוק בשלושת חודשיי חייו הראשונים.


 
  • הטרנד Classic : זהו קו מוצרים בעיצוב קלאסי, בגוונים פסטליים רכים  ובדי תחרה יוקרתיים,  כגון, ורוד מסטיק, שמנת, תכלת עננים וירוק מנטה.



  • הטרנד האלגנטי: סדרת התחרה בגוונים עדינים בלבן ושמנת.


  • סט מצעים למיטת נוער מדהים ביופיו הכולל ציפה לשמיכה וציפית לכרית, הסטים למיטות הנוער יימכרו בשלב הראשון רק בהזמנה אישית .

לכל סט ניתן להתאים: וילונות, אהילים, מתלי כביסה, תיק חיתולים למיטה,  ועוד מוצרים משלימים ליצירת הקונספט העיצובי בחדר.

"שמופי" מעניקה יחס אישי לכל לקוח.

לכל הלקוחות ניתנת ומומלצת האפשרות לקבל ייעוץ אישי ממעצבת החברה וליצור שילובי בדים ודוגמאות על פי טעמה האישי ועבור תינוקה.

להזמנות ובירורים ניתן לפנות בטלפון    050-3551405




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה