פרטים עלי

התמונה שלי
Ramat gan, israel, Israel
babyz היא חנות מקוונת ורשת חנויות למוצרי תינוקות. בbabyz יש את כל הציוד הכולל לגידול התינוק. כאן תמצאו, אוזן קשבת ומקור מידע לאמהות ולאבות www.babyz.co.il

16 בדצמ׳ 2010

סלקל סייבקס אטון (ATON) בטיחות נוחות ואיכות במוצר אחד


האטון הוא מוצר שמצליח לשלב בהצלחה מרובה סטנדרטים גבוהים ביותר של בטיחות יחד עם נוחות מרבית וידידותיות למשתמש.
הדגם קל משקל ומרווח מאוד, מעניק נוחות מעל הממוצע לתינוק השוהה בתוכו והן להורה המתפעל.

סייבקס מבצעת יותר מ 200 בדיקות ריסוק בשנה עבור כל אחד ממוצריה, וממשיכה ללא הפסקה להמציא, לחדש ולהשקיע בפיתוח טכני של מנגנוניי הגנה ובטיחות עבור ליין מושבי בטיחות לרכב המיועדים להסעת תינוקות ופעוטות ברכב.
בראש סדר העדיפויות של סייבקס עומדת בטיחות הפעוטות שלכם.
סייבקס מחזיקה צוות בינלאומי של מומחים המתמקדים באופן בלתי פוסק בשיפור מוצריהם הייחודיים בהשראת רוח החברה ופילוסופיית הSDF שלה, כתוצאה מכך סייבקס ממשיכה לצבור פרסים וזוכה לתוצאות גבוהות במבחנים שנערכים למוצריהם על ידי מכוני הבטיחות ומבחני צרכנים ברחבי אירופה.
הכסא ניצח במבחן ההשוואה 2009 לקבוצת 0+ , שנערך על ידי ארגון הצרכנים הגרמני העצמאי “Stiftung Warentest”  וזכה בציונים גבוהים מאוד מארגוני בחינה מובילים ברחבי אירופה.
רקע על "המבחנים" שאנו מזכירים וכותבים עליהם :
ה-“Stiftung Warentest”  : הוא ארגון צרכני גרמני המוביל, המשפיע והנחשב ביותר במרכז אירופה,  בנושא מושבי בטיחות לרכב עבור תינוקות וילדים.
תוצאותיו הסופיות הן שכלול כל הפרמטרים הנבדקים במבחן: ביצועי הכיסא במבחני התנגשויות צד וחזית, נוחות השימוש וכמה הוא ידידותי למשתמש בו.
 מבחן הריסוק של ADAC  הוא המבחן החשוב ביותר אותו עוברים כסאות בטיחות באירופה. מבחן זה למעשה מעניק את התקן האירופאי ECE-R 44
והוא המחמיר והקריטי מכל המבחנים, הנתונים מן המבחן הזה משמשים את שאר "מועדני הרכב" ברחבי אירופה כמו ÖAMTC ו TCS ושאר ארגוני הצרכנים הידועים והמשפיעים באירופה.

AutoBild הוא מגזין חשוב מאוד באירופה בתפוצה של 900,000 עותקים ב-33 מדינות ומשנת 1995 הועלתה גרסת האון ליין ברשת האינטרנט – המגזין עורך בדיקות עצמאיות אשר תוצאותיהן מתפרסמות במאגר נתונים – און ליין.

WHICh? הינו גוף צרכני גדול מאוד , אנגלי, הקיים מעבר ל 50 שנה ובוחן מוצרי צריכה , גם בו זכה הסלקל אטון לפרס "הרכישה הטובה ביותר", בפרס זה זוכה המוצר והשרות הטוב ביותר לרכישה, רק לאחר שעבר את כל הבדיקות המחמירות הכוללות ניתוח ושכלול כל התוצאות אותו מקבל אך ורק המוצר או השירות שהשיג את התוצאות הגבוהות ביותר.


סלקל - ATON
קבוצת 0+ , מיועד לשימוש עד משקל 13 ק"ג.
בעל תו תקן : ECE R44/04
משקלו קל במיוחד 3.5 ק"ג עובדה זו מהווה יתרון גדול בהעברת התינוק מן הרכב לעגלה או לבית.

הסלקל תוכנן על מנת להיות חלק אינטגראלי מטרוול סיסטם וניתן לחברו בקלות רבה ובבטיחות לעגלות החדישות אותן מייצרת חברת סייבקס (הקליסטו, הטופז והאוניקס) על ידי מחבר מיוחד הנצמד לסלקל, הקומבינציה של סלקל קל משקל המתחבר לעגלה מאוד קומפקטית יוצרת מערכת ניידות פרקטית מאוד המקלה ומפשטת את פעולת המעבר ממקום למקום עבור הורים עם תינוקות.

חיבורו לרכב מתבצע בקלות רבה, על ידי חגורת הבטיחות או בעזרת בסיס חגורות או איזופיקס.
אטון מיועד להתקנה נגד כיוון הנסיעה בלבד, כאשר פני התינוק פונות לצידו האחורי של הרכב ומיועד לרכבים בעלי חגורת בטיחות צולבת -  3 נקודות.
למען בטיחות ילדכם - אנו ממליצים לקרא את הוראות ההתקנה המצורפות למוצר.
הגנת התנגשות צידית – מן המתקדמות שיש, כפי שציינו, גם עובדה זו נבדקה ונבחנה במבחני הריסוק והדגם זכה ועלה בביצועיו על דגמים המיוצרים על ידי חברות אחרות.
הסלקל הונדס במיוחד להגן על התינוק מכל פציעה או התנגשות פוטנציאלית. מבנה וצורתה המיוחדת של ה"קונכייה" בה שוכב התינוק, מעוצב  במיוחד לספיגת אנרגית ההתנגשות, במקרה של תאונה, הוא עמוק  ומרופד מאוד.
הריפוד מבד נושם למניעת הזעה, ניתן להסרה וכיבוס, עבה ורך במיוחד לנוחות ייתר של התינוק, מרווח מאוד.
בנוסף לריפוד הרגיל מצורף ריפוד מגן לתינוקות קטנטנים (ניו-בורן).
הסלקל מצויד ברכיב מיוחד המוכנס בין הריפוד לבסיס הסלקל המייצב ונותן תמיכה למניעת לחץ על הגב התחתון של התינוק, רכיב זה מיועד להוצאה עם גדילת התינוק.
ידית

ידית נשיאה נוחה ומתכווננת לשלושה מצבים:
1 מצב המיועד לעת הנסיעה ברכב (אמצע),
2 מצב לנשיאת התינוק ממקום למקום והכנסתו והוצאו מן הרכב
3 מצב – בטוח בזמן שהסלקל ממוקם על רצפה,  בו הידית נלקחת כל הדרך  
  לאחור, מייצבת את הסלקל ומונעת את התהפכותו.

מגן שמש משולב, מתכוונן ל2 מצבים, מוצמד על ידי סקוטצ'ים לידית או מתקפל לאחור ומוכנס ל"מצחייה" מיוחדת המגנה עליו.

חגורות קשירת התינוק בסלקל בצורת האות Y, לבטיחות מרבית, רחבות במיוחד לנוחות מקסימאלית ומרופדות ברכות, ניתן לכוונם ולהתאימן לגודלו וגובהו של התינוק.

מידות : אורך: 630 מ"מ, רוחב: 470 מ"מ, גובה: 555 מ"מ.

על חברת סייבקס הגרמנית ניתן להרחיב ולקרא בפוסטים הקודמים הפורסמו בבלוג זה :

קישורים נוספים :

סרטונים בבייביזנט:
מבחן ריסוק – מבט קדמי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה