פרטים עלי

התמונה שלי
Ramat gan, israel, Israel
babyz היא חנות מקוונת ורשת חנויות למוצרי תינוקות. בbabyz יש את כל הציוד הכולל לגידול התינוק. כאן תמצאו, אוזן קשבת ומקור מידע לאמהות ולאבות www.babyz.co.il

6 בנוב׳ 2010

עגלת תינוק דגם קליסטו, סייבקס גרמניה

שלמות בניידות

סייבקס היא חברה גרמנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ייצור מוצרי תינוקות אודותיה  הרחבנו בפוסט קודם

עגלת תינוק דגם קליסטו של חברת סייבקס גרמניה הבחירה של שרה ג'סיקה פרקר (ולא רק גם מתיו ברודריק, אן האץ וסלבריטאים רבים אחרים בחרו בסייבקס קליסטו כעגלה לתינוק שלהם)

אז מי היא הקליסטו:
סייבקס קליסטו היא עגלה משולבת (טרוול סיסטם), שימושית נוחה ומתקדמת. הקליסטו משלבת שלושה מרכיבים הכרחיים במוצר אחד: עריסת אמבטיה (180מעלות שכיבה) , לחודשים הראשונים, סלקל (דגם אטון הנחשב מהבטיחותיים בעולם וזכה בלא מעט פרסים) וטיולון יוקרתי.
הקליסטו הונדסה ועוצבה כל כולה בגרמניה -
תהליך יצירת מוצרי החברה שם דגש רב על תכנון נכון באמצעות אנשי מקצוע מהשורה  הראשונה  הבאים מתחומים שונים, מהנדסים, אמנים אדריכלים ועוד ומביאים מניסיונם ויכולותיהם לתהליך הפיתוח העיצוב ותכנון המוצרים.
סייבקס מקפידה להעסיק עובדים שהם הורים לילדים ויכולים ,גם הם,לתרום מניסיונם האישי , על מנת לסייע בפיתוח המוצר האולטימטיבי שיענה על כל צרכיהם היומיומיים של ההורים.
הקליסטו ( בדיוק כמו כל מוצרי סייבקס הנוספים ) נושאת תו התקן האירופאי המחמיר.

העגלה קומפקטית ומאופיינת בקווים נקיים ואלגנטיים, עיצוב חדשני, צעיר ורענן על פי קווי העיצוב הייחודיים עליהם סייבקס מקפידה. 
העגלה נותנת מענה מצוין להורים עירוניים הנמצאים בתנועה מתמדת עם תינוקם, בתחבורה ציבורית או ברכבם הפרטי, היא כוללת עריסת אמבטיה, סלקל וטיולון ומתאימה מגיל לידה עד גיל 3-4 בזכות משענת הטיולון הגבוהה במיוחד.
עריסה (קריקוט) -
קלת מישקל במיוחד רק 4.5 ק"ג .
למרות המראה הקומפקטי של העריסה , שטח המזרן בעריסת האמבטיה הוא גדול מאד מרווח ונוח לשכיבה לתינוק והיא מצויידת במזרן רך נעים במיוחד ועבה ומותאם לנשיאת משקל התינוק גם למרחקים ארוכים ולשהייה ממושכת
העריסה היא בעלת מסגרת אלומיניום קלה וחזקה ומתחברת /מתנתקת בקלות רבה מבסיס העגלה הודות לפטנט החיבור הייחודי EASY-SNAP.
ניתן לקפל את העריסה למצב שטוח – לאחסון בתום השימוש.
ידית הנשיאה של העריסה ניתנת להטמנה באמצעות סקוטץ'.
כיסוי רגלים תואם עם רוכסנים ומגנטים.
האמבט יכולה לשמש כסל נשיאה ועריסה לשינה.
אורך: 835 מ"מ,
רוחב: 390 מ"מ,
עומק: 290 מ"מ.

הסלקל – (אשר עליו נפרט יותר בפוסטים הבאים): אטון ATON
הוא סלקל איכותי ובטיחותי, בעל הפטנט סופג הזעזועים, מבית סייבקס שזכה בפרסים ושבחים רבים.
הסלקל מתחבר לבסיס העגלה על ידי שני מתאמים הנמצאים בצידי העגלה, כך שניתן להעביר בקלות תינוק ישן מהרכב לעגלה ללא צורך להעירו.
מתאים למשקלים 0-13 ק"ג.
הסלקל קל מאוד 3.6 ק"ג, מרופד ונוח , כולל ריפוד פנימי שניתן להוציאו עם גדילת התינוק ובעל מגן שמש גדול ואפקטיבי.
מבחינת מראה הסלקל מאופיין בקו עיצובי מיוחד ומודרני , הקו עליו מקפידה סייבקס לשמור בכל מוצריה.
לסלקל ידית נשיאה נוחה ומתקפלת, הוא מגיע עם בסיס לרכב קל לחיבור

העגלה - בסיס וטיולון :
משקל בסיס העגלה קל במיוחד 8.6 ק"ג והיא נוחה ביותר לתמרון במרחב העירוני ההומה.
העגלה מתקפלת קיפול "מטריה" למרות שהיא בעלת ידית אחת, כך נהנים מיתרונות ידית אחת (ניתן להסיע את העגלה ביד אחת) עם החיסכון במקום בעת קיפולה.
מידותיה כשהיא מקופלת: אורך של 1080 מ"מ, רוחב של 325 מ"מ, גובה של 415 מ"מ.
מידות במצב פתוח :
אורך: 850 מ"מ
גובה: 1055 מ"מ
רוחב: 525 מ"מ

גובה ידית  העגלה נחשבת לגבוהה למדי ונוחה לשימושם של אנשים גבוהים מהממוצע, בנוסף ניתן לשנות ולהתאים את גובה הידית לנוחות ההורה המסיע.

גלגלי העגלה בינוניים, בקוטר של 170 מ"מ, מערכת סיבי הגלגלים עשויים פלדה והגלגלים עשויים מאלומיניום מלא ומצופים בגומי – מה שהופך אותם גם לחזקים ועמידים במיוחד וגם לקלי משקל.
לגלגלים הקדמיים והאחוריים ישנה מערכת שיכוך (בולמי זעזועים) הרשומה כפטנט בלעדי, בשונה מעגלות אחרות הבולם הקדמי עשוי בטכנולוגיה מתקדמת מאוד, בעל ציר הנע לא רק למעלה למטה אלה גם עם כיוון הנסיעה, (אם מחזיקים את העגלה ניתן כמעט "לכדררה", עובדה זו יוצרת רכות בתנועת העגלה ומונעת טלטולים ורעידות מיותרות, ומגביר את רמת העבירות של העגלה.
הגלגלים נעים ב 360 מעלות, יש אפשרות לנעילת הגלגלים הקדמיים.
בלם- (ברקס) : מנגנון הבלימה עומד בתקן, מעצור אחיד לשני הגלגלים, באמצעות כבל.

מגן שמש גדול מתכוונן (בגובה ההתקנה על העגלה וכן בקיפול ופתיחה), מבד חוסם שמש -  UV50 ואף מגן מפני גשם.
רצועות קשירה – פטנט ייחודי ובלעדי לעגלת קליסטו: הרצועות ניתנות להתאמה לגודל הפעוט על ידי  מערכת משיכה מרכזית אחת" (כמו של כסאות בטיחות לרכב) ומשתחררת בלחיצת כפתור אחת. פטנט זה נותן יתרון לנפחים משתנים של התינוק המשתנים בהתאם לגודלו ולשינוי הביגוד (מעיל/סוודר/ חולצה), בדרך זו ניתן להתאים בקלות וללא סרבול ובמהירות את הגודל הנכון.
פגוש קדמי – רך ואלסטי, ניתן לשליפה מצד אחד כדי להוציא את הפעוט מהעגלה (אין צורך לפרק את כל הפגוש על מנת להוציאו וניתן להסרה מלאה עם גדילת הפעוט.
מדרך הרגליים- מתכוונן להתאמה לגודל הפעוט , יציב מאוד ובעל מנגנון מיוחד המונע את שבירתו , זאת אומרת כאשר מופעל עליו כוח גדול הוא משתחרר ומתקפל ולא נשבר.
משענת גב די גבוה, מאפשרת נוחות מקסימאלית לפעוטות גבוהים וזמן שימוש ארוך (עד סביבות גיל 4), בנוסף מצוידת בכרית ראש לריפוד מקסימאלי.
למרות קיפול המטריה לעגלה יש גב אחיד ויציב כך שהתינוק לא ירגיש את ברזלי החיבור בגב כמו בעגלות אחרות בעלות קיפול מטריה.
משענת גב -  מתכווננת ל5- מצבי שכיבה עד כ-174 מעלות ומגיעה עם כיסוי רגליים מחמם לחורף.
לעגלה אפשר לחבר מחזיק כוס/בקבוק במספר נקודות על הידית, קרוב להורה או ליד הילד.
כל בדי וריפודי העגלה ניתנים להסרה וכיבוס על פי הוראות היצרן.

הקליסטו מגיעה במגוון צבעים אופנתיים: חום קינמון, ליים, שחור, כחול נייבי, אדום רימון וטורקיז ים.

מראה העגלה הייחודי, עיצובה החדשני והצעיר, שילדתה הקלה, הפונקציות המוטמעות בה,  נוחות השימוש ועמידותה בדרכים, כל אלו  מתמזגים לתוך עגלת הסייבקס קליסטו ונותנים ערך עצום ויתרון ענק לקליסטו על פני עגלות אחרות והיא נחשבת לאחת העגלות  ופופולאריות כיום ברחבי העולם.

קישורים:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה