פרטים עלי

התמונה שלי
Ramat gan, israel, Israel
babyz היא חנות מקוונת ורשת חנויות למוצרי תינוקות. בbabyz יש את כל הציוד הכולל לגידול התינוק. כאן תמצאו, אוזן קשבת ומקור מידע לאמהות ולאבות www.babyz.co.il

14 בנוב׳ 2010

איזי קומפורט X3


לשימוש עבור פעוטות במשקל - 9-18 ק"ג. 

הכיסא מותר לשימוש עם כיוון הנסיעה בלבד.

כיסא בטיחות איזי קומפורט של חברת BeSafe הוא כיסא פשוט ובטוח לשימוש.

 BeSafe- היא בין החברות המובילות כיום באירופה בייצור מוצרי בטיחות לרכב עבור תינוקות ופעוטות.
החברה שמה דגש רב על פיתוח מנגנוני בטיחות חדישים ומתקדמים.
על חברת BeSafe  בהרחבה ניתן לקרוא בלינק זה.

הכיסא בנוי מחומרים איכותיים ביותר, מעבר למראה המפואר והמפנק שלו הוא בעל פונקציות ופטנטים המקלים את השימוש בו ומגבירים את רמת הבטיחות והנוחות.

מאפיינים :
שכבת EPS הממוקמת בין הפלסטיק החיצוני לריפוד הכיסא.
EPS הוא חומר מיוחד הסופג אנרגיה במקרים של תאונות ופגיעות. ברוב הכיסאות המשווקים כיום אין את שכבת המגן הזו והפעוט ישוב על ריפוד הכיסא המורכב ישירות על מבנה הפלסטיק.

תו תקןECE R44-04 הכיסא עבר מבחני ריסוק מחמירים ביותר בגרמניה, שוויץ ואוסטריה מעבר לנדרש בתקן. מבחנים אלו מוכיחים את יעילותו של הכיסא בתנאי תאונה קיצוניים ביותר.

הריפוד רך, נעים ואיכותי, הכיסא מצויד בכרית פנימית נוספת המרככת ומעבה את הריפוד עליו ישוב הפעוט, נשלף בקלות וניתן לכבסו (40 מעלות).

מנגנון – SIP  - סייד אימפאקט פרוטקשן (הגנת צד היקפית)– מגן ראש וצוואר, המהווה הגנה נוספת על הפעוט במקרים של התנגשות צידית.

משענת הראש רכה ומובנת EPS , מתכווננת לגובה הפעוט ביד אחת, כאשר את רצועות הקשירה אין צורך לפתוח ולהשחיל כל פעם מחדש, הם עולות ויורדות עם כיוון משענת הראש.

קשירת הכיסא אל הרכב נעשית על ידי חגורת הבטיחות – החגורה למעשה אוחזת בכיסא בנקודה הגבוה ביותר ובנקודה הנמוכה ביותר של המושב בטיחות, דבר זה מקנה עגינה מקסימאלית למושב הרכב.
שיטת קשירה זו מונעת "מנוף" של הכיסא, תזוזות מיותרות וטלטולים הנוצרים מתנאי הדרך, מהנסיעה ובעת בלימה פתאומית או התנגשות.
מנגנון קשירת הכיסא מצויד במערכת CLICK CARE – נעילת הכיסא מתבצעת על ידי שני קליפסים הממוקמים בצידי הכיסא ובנוסף ישנה ידית מתיחה במרכז הכיסא המותחת את חגורת הבטיחות של הרכב למקסימום אחיזה, דבר היוצר עגינה מושלמת.

קשירת הפעוט בכיסא– פשוטה ביותר וקלה לביצוע, על פי התקן האירופאי (הנחשב לבטיחותי יותר מהאמריקאי שלא עובר את דרישות התקן האירופאי).שני אבזמי החגורה מוצמדים יחד ונכנסים לתוך בסיס החגורה המובנה בממרכז המושב,  5 נקודות אחיזת הגוף.
לרצועות הקשירה (חגורות הכיסא) ריפוד המוצמד בסקוטשים מה שמקנה להם אחיזה יציבה ועם זאת מונע הידוק יתר של החגורות על הפעוט.
בנוסף מובנה בחגורה מערכת מגנטים התופסת אותה אל צידי הכיסא כך שאינם עומדים בדרך ומקלים את פעולת הכנסת הפעוט והוצאתו מהכיסא.


במשענת הכיסא ממוקמים חריצים /תעלות  אוורור למניעת הזעה.

ידית ברירת מצבים – מאפשרת 4 מצבי גובה על מנת להתאימו לגובה הפעוט, שגם הוא יוכל להביט מבעת לחלון ולצפות בעולם בעת הנסיעה.



מחיר מומלץ לצרכן 1350 ₪.
קישורים:
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה