פרטים עלי

התמונה שלי
Ramat gan, israel, Israel
babyz היא חנות מקוונת ורשת חנויות למוצרי תינוקות. בbabyz יש את כל הציוד הכולל לגידול התינוק. כאן תמצאו, אוזן קשבת ומקור מידע לאמהות ולאבות www.babyz.co.il

17 בנוב׳ 2010

סלקל איזי סליפ מבית BeSafe נורבגיה


סלקל איזי סליפ מיוצר על ידי חברת " , "BeSafeחברה סקנדינבית המייצרת מושבי בטיחות למעלה מ 20 שנה  ונחשבת לחברה מובילה בתחומה באירופה.
בי סייף משקיעה רבות בפיתוח מנגנוני בטיחות חדישים ומתקדמים המוטמעים במוצריה.


 סלקל "איזי סליפ"
מיועד למשקלים 0-13 ק"ג,
הסלקל מרופד מאוד ומותאם לנוחות התינוק, איכותי ובטיחותי ביותר, הוא נחשב לסלקל ארוך, דבר המאריך את זמן השימוש בו, הודות לאורכו הוא בטוח יותר מכוון שכל גופו של התינוק מוגן בצדדים ובמיוחד באזור הראש.
הוא עמוק מאוד דבר המקנה הגנה מקסימאלית לתינוק.
בסלקל מותקנת שכבת EPS הממוקמת בין החלק החיצוני לריפוד, שכבה זו מגנה על התינוק וסופגת זעזועים.
SIP סייד אימפקט פרוטקשן, כנפיים עליונות עמוקות במיוחד, מרופד באזור הראש בכרית המכילה EPS .
 
התקנת הסלקל ברכב היא קלה ופשוטה:
הסלקל "איזי סליפ" מותקן למושב הרכב נגד כיוון הנסיעה בלבד, באמצעות חגורת הבטיחות האלכסונית או בשיטת ה-איזופיקס, את הבסיס ניתן לרכוש בנפרד.
בשיטת חגורת הבטיחות החגורה עוברת על גב הסלקל ועל בסיסו, את ידית הסלקל יש להשכיב לכיוון רגלי התינוק, פעולה זו למעשה מותחת את רצועת הבטיחות על ידי מנגנון מתיחת מיוחד, בצד הסלקל ממוקם אינדיקאטור, זהו למעשה כפתור ההופך מאדום לירוק כאשר החגורה מתוחה מספיק.
אופן קשירת הסלקל ואבטחתו באמצעות הידית מונעת חזרה לאחור של הסלקל וטלטול התינוק בעת בלימה פתאומית.

להתקנה נכונה ובטוחה מומלץ לקרא את הוראות ההתקנה ולצפות בסרטוני ההדרכה.

סלקל "איזי סליפ" הוא הסלקל היחיד שיכול להישכב בזוית שכיבה מלאה של 180 מעלות, על מנת לאפשר לתינוק שינה נוחה ושהות ארוכה ובריאה יותר למשך זמן ממושך בסלקל.
בדיקות רבות, מחקרים והמלצות מראים כי ישיבה בסלקל לאורך זמן עלולה להזיק לגב התינוק. בתנוחת הישיבה אותה מאפשר הסלקל רוב המשקל נשען על גבו התחתון של התינוק ויוצר עליו לחץ. ישיבה ממושכת עלולה לגרום לנזק.
מוצר זה מאפשר השכבה מלאה של גב הסלקל, כך שניתן להשאיר את התינוק זמן ממושך יותר בסלקל המתחבר בקלות לעגלות מדגמים מובילים כיום בשוק התינוקות : בוגאבו, בייבי ג'וגר, אדוונצ'ר ועוד.
 
מאפיינים נוספים:

ידית אחיזה ארגונומית, מגן שמש מתכוונן, בסיס קשתי (קעור) המאפשר נדנוד התינוק במידת הצורך.
חגורות הקשירה של התינוק באיזי סליפ הן בעלות 5 נקודות אחיזה ומרופדות מאוד למניעת שפשופים ולחצים על גוף התינוק (ניתן להסיר ריפוד זה בקלות על ידי סקוצ'ים, אם יש צורך לכבסו ). את רצועות הכתפיים ניתן לכוונן לפי גובהו של התינוק ב 3 נקודות גובה.
תו תקן אירופאי וישראלי, עבר את המבחנים המחמירים ביותר באירופה - של TNO הולנד, ADAC גרמניה והאוניברסיטה הטכנולוגית בברלין TUB, מבחני ריסוק של ארגון הצרכנות TCS שוויץ, Test גרמניה ו- Oeamtc אוסטריה.

איזי סליפ הוא לא רק סלקל, הוא גם מושב לעגלה, נוח בטיחותי ומאפשר שהיה ממושכת במצב שכיבה (לא בנסיעה) והעברת התינוק מחוץ ולתוך הרכב ללא צורך להעירו. בעיצובו הושקעה מחשבה רבה על שימושיות ואסטטיות, הוא קל ביותר לשימוש ההורה (חיבור לרכב ולעגלה), מותאם לנוחות ובטיחות התינוק, (יש בו ריפוד איכותי ומנגנוני בטיחות) עיצובו חדשני ויפה, בדיו עוצבו בשיתוף עם המעצב Riny Camp זוכה פרסי העיצוב, ניתנים להסרה בקלות ולכביסה ב 30 מעלות.
 




 












דגמי בי סייף מיובאים לארץ על ידי חברת טל, רהיטי תינוקות.
הדגמים המיובאים ומשווקים כרגע בישראל הם:
  • סלקל איזי סליפ IZI SLEEP
  • כיסא בטיחות איזו קומפורט X3
  • בוסטר איזי אפ
  • "גרביד" - חגורת בטיחות מיוחדת המותאמת לאם ההרה (מגנה על הבטן).
בעתיד ניתן יהיה לרכוש דגמים נוספים.

קישורים:
סרטי הדרכה להתקנה ברכב באמצעות חגורת בטיחות, באמצעות איזופיקס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה