פרטים עלי

התמונה שלי
Ramat gan, israel, Israel
babyz היא חנות מקוונת ורשת חנויות למוצרי תינוקות. בbabyz יש את כל הציוד הכולל לגידול התינוק. כאן תמצאו, אוזן קשבת ומקור מידע לאמהות ולאבות www.babyz.co.il

15 בנוב׳ 2010

האתר החדש של אופנת אביגדור AVG עלה לאוויר



אביגדור AVG , יצרן בולט ומוביל כיום בתחום בגדי תינוקות ובגדי ילדים ונוער בישראל.
צוות המעצבים של אופנת אביגדור AVG מתמחה באופנת ילדים על פי קבוצות גיל, החל בהלבשה לתינוקות שזה עתה נולדו (NEW BORN) ועד להלבשה אופנתית לבנים ובנות בגילאי העשרה המוקדמים.
אביגדור AVG דואגת לעדכן את הקו העיצובי  בכל עונה חולפת ושמה דגש על הטרנדים האחרונים המקובלים בעולם האופנה תוך שמירה והקפדה על איכות הייצור ומחירים סבירים.

מעצבי האופנה והצוות המקצועי של אביגדור AVG מתעדכן כל העת בחידושי האופנה המוצגים במרכזי האופנה המובילים בעולם, ומשתתף באופן קבוע ותדיר בתערוכות ובירידי האופנה הבינלאומיים.
לאביגדור
AVG  יש קולקציית ביגוד בסיסי יומיומי- בייסיק, וקולקציה לביגוד לבוש אלגנטי.
יש קו לתינוקות שרק נולדו במידות 0-3, תינוקות גדולים יותר 3-6,  9/12-30 (חודשים), מידות 2-4 לפעוטות מגיל שנתיים עד שלוש (תלוי בגודל הילד).
וקו לילדים ונוער במידות 4-18.
בקולקציית בגדי תינוקות אפשר למצוא אוברולים, בגדי גוף, חולצות בייסיק לעונת המעבר ולחורף, חליפות מעבר וחורף פיג'מות ומעילים.
בגדי הילדים ובגדי הנוער כוללים בנוסף לפרטי הבייסיק (חולצות, מכנסיים , גטקס וגופיות) גם מעילים, ז'קטים, סווטשירטים, טרנינגים, סריגים ובגדים אלגנטיים לאירועים וחגים.
תשומת הלב לפרטים הקטנים, הניכרת בפרטי הלבוש של חברת אביגדור באה לידי ביטוי בהדפסים, גזרות, גימורים, בדים איכותיים, צבעים רעננים ומודרניים ודוגמאות בד שונות, העושים את הלבוש של אביגדור AVG לאהוב על ילדים והוריהם.
בימים אלו עלה לאוויר האתר החדש של אפנת AVG .
באתר הושקעה מחשבה רבה בעיצובו ובממשק המשתמש, הוא נוח להתמצאות חיפוש ועיון בו.
האתר מעודכן על פי הקולקציות העכשוויות של AVG הנמכרות כיום בחנויות, ברחבי הארץ.
אופנת אביגדור AVG נמכרת בלמעלה מ-500 נקודות ברחבי ישראל, ניתן למצוא את הביגוד בסניפי AVG ובחנויות אופנה לילדים ונוער.
האתר מאפשר להצטרף  למועדון החברים של אביגדור AVG ולקבל כרטיס חבר המקנה הנחה קבועה של 8% על כל קנייה.

המלצה נוספת שלנו היא להירשם לעמוד הפייסבוק של AVG בו תקבלו הטבות בלעדיות לחברים בקבוצת הפייסבוק ובנוסף עדכונים על מבצעים חדשים וקולקציות חדשות.









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה