פרטים עלי

התמונה שלי
Ramat gan, israel, Israel
babyz היא חנות מקוונת ורשת חנויות למוצרי תינוקות. בbabyz יש את כל הציוד הכולל לגידול התינוק. כאן תמצאו, אוזן קשבת ומקור מידע לאמהות ולאבות www.babyz.co.il

30 בנוב׳ 2010

כסא בטיחות פאלאס מבית סייבקס


מושב הבטיחות פאלאס של חברת סייבקס כיסא הבטיחות העתידני והמתקדם ביותר כיום מעניק לתינוקכם בטיחות מרבית על ציר זמן שימוש ממושך.
פאלאס נבחר כטוב ביותר בקבוצה על ידי Stiftung Warentest וקיבל ציונים גבוהים במבחני צרכנים אירופיים מובילים.

פילוסופיית ה S.D.F של חברת סייבקס משלבת רמת בטיחות מקסימאלית, עיצוב חדשני, המעניק נוחות מרבית להורה ולתינוק, ופונקציונאליות פשוטה המקלה את השימוש בכיסא.

 
הכיסא משלב שני מוצרים באחד, בנויים בו שני מושבי בטיחות מהמתקדמים והבטוחים הקיימים כיום, הוא מתאים ממשקל של 9 ק"ג עד 36 ק"ג על ידי התאמה ושינויים פשוטים לביצוע.
 






קבוצה 1,לפעוטות במשקלים 9-18 ק"ג :

בשונה משאר כסאות הבטיחות הקיימים, לא מותקנות בו רצועות קשירה האוחזות בפעוט, הוא למעשה תוצר פיתוח מיוחד במינו, מובנת בו מערכת בטיחות מרככת מיוחדת, כרית בטיחות מגנה.

בשימוש עם כרית הבטיחות, מתאים לפעוטות במשקל 9-18 ק"ג.

התקנתו ברכב של הפאלאס קלה ופשוטה לביצוע, ונעשית אך ורק עם חגורה צולבת (מעבירים את חגורת הבטיחות של הרכב בקדמת כסא הבטיחות, משחילים לחריץ מיועד הממוקם במרכז כרית הבטיחות וכך בפעולה פשוטה הכסא מעוגן למקומו ומעניק לתינוקכם נסיעה בטוחה ונוחה במיוחד).
 



להתקנה בטוחה – אנו ממליצים לקרוא את הוראות ההתקנה של היצרן ולפעול על פי המלצות היצרן , בנוסף ניתן לצפות בסרטון וידאו המדגים את פונקציות המושב.


כרית הבטיחות המיוחדת, אשר יעילותה נבחנה במבדקי ריסוק שנערכו במתקנים מהמובילים ברחבי אירופה ואף זכתה בפרסים על המצאת פטנט הבטיחות המתקדם והחדשני, מבטיחה הגנה מקסימאלית על הפעוט היושב בכיסא פאלאס.
הכרית מתכווננת קדימה ואחורה לאבטחה אופטימאלית לגודלו של התינוק ומעניקה יותר חופש תנועה לאזור הגוף העליון של הפעוט, על ידי כך למעשה הכרית מעניקה בטיחות מרבית בזכות העובדה שהיא מייצרת פחות לחץ על אזור הצוואר של הפעוט בזמן התנגשות להבדיל ממערכת חגירה קונבנציונאליות - 5 נקודות אחיזה המהודקת על גופו של התינוק. מערכת בטיחות זו פועלת כמו כרית אוויר מתנפחת המפחיתה משמעותית ואף מונעת את הפציעה האופיינית מבלימת חגורת הבטיחות בזמן תאונה.
הכרית מחוברת לכיסא הבטיחות ומעניקה נוחות רבה לפעוט שיכול ליהנות מנסיעה בטוחה מאוד בלי להיות קשור ברצועות הבטיחות.
הכרית אינה יושבת במצב מהודק לחזהו של התינוק, היא ניתנת לכוונון קדימה, אחורה להתאמה מדויקת לגודלו כך שמותירים רווח קטן בינה לבין התינוק , המאפשר חופש תנועה לתינוק וסירקולציה של אוויר בין הפעוט לכרית.

L.S.P
בסיס מיוחד אשר אליו מחובר הכיסא, מומלץ לשימוש עבור תינוקות עד גיל 18 חודשים, עד אשר כתפיו של התינוק מגיעות לגובה משענת הראש. מאפשר להתאים באופן אופטימאלי את המושב לגובהו של התינוק והתאמת הכרית בהדרגה לגודלו של התינוק.
בנוסף בסיס זה מאפשר להזיז את משענת הגב של הכסא למצב שכיבה על ידי ידית הממוקמת בקדמת המושב ובאמצעות יד אחת ללא צורך להוציא את התינוק מהמושב או לשחרר את חגורת הבטיחות.

L.S.P –   הגנת צד ליניארית (אורכית),  מקנה הגנה מרבית במקרה של התנגשויות צידיות עבור ראשו, צווארו וכתפיו של התינוק.

משענת הראש מתכווננת ל 3 מצבים, מונעת נפילת הראש קדימה כאשר התינוק נרדם ונוחות מרבית בזמן השינה.

משקל המושב 9.5 ק"ג
גודלו: אורך: 476 מ"מ, רוחב: 482 מ"מ וגובהו: 720-890 מ"מ.
ריפוד: איכותי ונושם, ניתן להסירו לכיבוס - 30 מעלות.

הכיסא כמו כל מוצרי סייבקס מורכב מחומרים יציבים (פולימר תרמופלסטי) המבטיחים שימוש לאורך זמן, מבלי לאבד מתכונותיו ואיכותו, גם במצב התנגשות.


עם גדילתו של הפעוט לסביבות גיל 4 ומשקל של -18 ק"ג מסירים את כרית הבטיחות והבסיס ועוברים לשלב הבא.

קבוצה 2/3 מותאמת למשקלים 15 ק"ג עד 36 (עד סביבות גיל 12) :
במצב זה הכסא מכונה סולושיין-X  והוא בין הכיסאות המובילים בשוק האירופאי, הוענקו לו פרסים רבים עבור עיצובו ורמת הבטיחות הגבוהה ביותר.
על מושב זה נפרט בפוסט הבא.

קישורים :
עמוד המוצר באתר בייביז


סרטונים :

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה