פרטים עלי

התמונה שלי
Ramat gan, israel, Israel
babyz היא חנות מקוונת ורשת חנויות למוצרי תינוקות. בbabyz יש את כל הציוד הכולל לגידול התינוק. כאן תמצאו, אוזן קשבת ומקור מידע לאמהות ולאבות www.babyz.co.il

24 בדצמ׳ 2010

מיש-מיש – ביגוד בסיסי לתינוק החדש



אחד מהדברים החשובים ביותר שאנו קונים לתינוק החדש הוא הביגוד הבסיסי (ביגוד ראשוני). משימה שלכאורה נראית פשוטה וברורה, אך הרבה פעמים מתברר שלא כך הדבר: המבחר עצום, הכמויות לא ברורות איזו  מידה לבחור ואיזו שיטת הלבשה רצויה עבורך? לשאלות אלו, ידע בסיס, זמן וניסיון אישי יתנו מענה מדויק.
בסקירה זו ננסה לעשות לכם מעט סדר בבלגן ולמקד את הרכישה בפריטים שחייבים להצטייד בהם ולחסוך מעט זמן וכסף ערכנו רשימת פריטים והסברים עבורכם.
חברת סריגמיש היא אחת מחברות הטכסטיל וההלבשה הותיקות הפועלות בישראל.
החברה נוסדה ב 1957 וכיום היא אחת החברות המובילות בתחום אופנת הילדים, התינוקות וההלבשה התחתונה. "מיש-מיש" הוא המותג העיקרי של החברה והרשת מונה כיום כ47 סניפים ברחבי הארץ.
"מיש-מיש"  נחשבת למותג מוביל בתחום אופנת הילדים בביגוד ראשוני לתינוקות ממידה 0-36 וביגוד אופנתי גם יומיומי וגם חגיגי לילדים.
הוסף כיתוב
המותג ידוע בעיצוביו החדשניים, איכות גבוהה של בד ותפירה ומגוון נרחב של דגמים.
מעבר לסניפי "מיש-מיש"  ניתן למצוא את דגמי המותג ברשתות וחנויות מובחרות שונות לביגוד ומוצרי תינוקות, גם במחסן הפנתר וברשת בייביז.
ביגוד ראשוני
הביגוד הראשוני אותו לובש התינוק החדש 0-3 חודשים תפקידו העיקרי הוא לשמור על טמפרטורת גוף יציבה ונכונה לתינוק שיצא לעולם.
תינוק שזה עתה נולד, מתקשה לשמור על חום גופו, לכן מומלץ להלבישו במספר שכבות, בחורף הקר רצוי להלבישו בשתי שכבות בגדים, כאשר הוא נמצא בחדר חם, ולהוסיף שכבה חמה נוספת – כאשר יוצאים מהבית. חשוב להלביש את התינוק כך שיהיה מוגן מהקור, אך יחד עם זאת – לא באופן מסורבל מדי.
לתינוק שרק נולד יש לרכוש כמות מספקת של ביגוד, רצוי להקפיד שהבגד יהיה נקי ויבש. כלומר, רצוי להחליף את הבגדים לתינוק שפולט על מנת שלא ישהה בבגד רטוב, ויתקרר.
מגיל שישה חודשים כאשר התינוקות מתחילים לאכול מוצקים הביגוד מתלכלך יותר כך שהורים הרגישים ללכלוך מוצאים עצמם מחליפים ביגוד בתדירות גבוהה.
בבחירת ביגוד ראשוני רצוי לזכור שהתינוק גדל מהר מאוד ולכן לא כדאי לרכוש כמות מוגזמת, אך כזו המספיקה לכם, כך שלא תתקעו ללא פריטי לבוש להחלפה. (במיוחד בחורף, לאלו שלא משתמשים במייבש, לוקח לכביסה זמן רב להתייבש).
המלצותינו :
*לבחור בגדי תינוקות שעשויים מבדים נעימים, חלקים, נושמים ורכים כדי להגן על עורם הרגיש המפתח רגישויות ושפשופים כאשר הבד גס מידי או כשיש עליו יותר מידיי מרקמים ותפרים.
*שהבגד יתאים למידתו של התינוק, בגד גדול מידי או קטן מידי עלול להגביל את תנועתו וליצור אי נוחות שעלולה להפריע להתפתחותו המוטורית התקינה של התינוק, לכן חשוב מאוד לעקוב אחר צמיחתו ולשנות את מלתחתו בהתאם לגודלו.
וזכרו כי מראה הבגד חשוב פחות מצרכיו הבסיסיים של התינוק : חום/ קור, נוחות וחופש תנועה .
רשימת ביגוד מינימאלית מומלצת לתינוק החדש:
6 חזיות/גופיות (חולצת מעטפת).
לתינוקות שאך נולדו קיימות גופיות מעטפת שנסגרות בצידי הגוף בעזרת תיקתקים בצורה נוחה ויעילה מאוד, ללא כל צורך להעביר את הגופייה דרך ראשו הרך והפגיע של התינוק. קיימות גם גופיות עם כפפה בקצות השרוולים, שמטרתה למנוע מהתינוק לשרוט את עצמו ולשמור את כפות ידיו חמות. בהמשך – ניתן להלביש את התינוק בגופיות בעלות פתח סירה רחב או כזה הנסגר בתיקתקים. רצוי שהגופיות יהיו עשויות מפלנל – בחורף ומכותנה – בקיץ.
6 רגליות לתינוק
לתינוקות שאך נולדו -  מומלץ להלביש מתחת לבגד גם רגליות (גטקעס) שעשויות מפלנל - בחורף   ומכותנה – בקיץ.
6 בגדי גוף ארוכים/קצרים
משמש כגופיה (שכבה ראשונה), יש לו תיקתקים בין הרגליים  השומרים שהיא לא תעלה למעלה ושהבטן לא תהיה חשופה.
3-4 אוברוליםבגד שלם / בייביגרו
מומלץ מאוד בשנה הראשונה. נוח לשימוש ביום וגם בלילה. חשוב מאוד שהתיקתקים יהיו מלפנים ולאורך הרגל ושההלבשה לא תהיה דרך הראש.
כובע
בקיץ – כובע כותנה שנועד להגן על הראש מפני קרני השמש,
בחורף – כובע פלנל או צמר שנועד לשמור על חום הגוף ולמנוע פגעי עור כתוצאה משינויי טמפרטורה.
כפפות – זוג –
לא חובה, אך מומלץ בחורף כשיוצאים מהבית.
גרביים (6 זוגות)
 בקיץ – גרביים מכותנה, ובחורף – מפלנל או מצמר. 

"מיש-מיש"   מייצרת כל אחד מהדגמים ברשימה , הביגוד איכותי מאוד, עמיד בכביסות רבות, עשוי מבדים רכים ונעימים 100% כותנה, תפירה עדינה ואיכותית, תיקתקים איכותיים שלא נשברים או נתלשים מן הבד, ללא שרוכים ארוכים או כפתורים העלולים להיתלש ולסכן את התינוק, הקולקציה קיימת בשלל צבעים פסטליים בהירים ודוגמאות מתוקות ועדינות.

קישורים:

בייביז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה